3 Aralık 2009 Perşembe

'illusion never changed into something real'



keşfettiğim web sitelerini, paylaşmak istediğim linkleri, blogları twitter 'ımda mini blog olarak yayınlasam da, bunu tüm butik okuyucu kitlem duymalı! çok eğlenceli!

Karl Lagerfeld bir gün Paris metrosunda dolaşırken onu bir uzaylı takip ediyor.
Adını taşıyan Karl istasyonunda ise bu uzaylı Karl'ı öpüyor. Meğer söz konusu uzaylı Karl'a uzun zamandır âşıkmış. Ve mutlu son! Karl, uzay mekiğine binerek başka bir gezegene doğru yola çıkıyor!

İtalyan moda tasarımcısı Alexsandro Palombo'nun 'Humor Chic', yani 'şık mizah' adını verdiği yeni blog'u sanatçının kaotik hayal gücünün eseri. Mizahın, gerçeğin sergilenmesindeki en eski yöntemlerden biri olduğunu savunan Palombo, illüstrasyonlarında magazin basınının en dikkat çeken isimlerini çiziyor. Dünyanın en başarılı şeflerinden biri Micheal Chow (bilmeyenler için, restoranının adı da Mr. Chow) Oprah Winfrey, Elsa Schiaparelli, hatta Emanuel Ungaro ile Lindsay Lohan ikilisi, bu isimlerden bazıları.

17 yorum:

Unknown dedi ki...

sedacıgım izninle bu yazıyı bana yazdıgını dusunuyorum cunku ben Karl a bayılıyorummm!!! :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

al senin olsun canımcım:) bak iyi ki tweetlememişim, burada paylaşmışım! ben de bu adamın snobluğuna bayılıyorum.

Stil Direktoru dedi ki...

Süpermiş yalnız he :) Hemen Humor Chic'e zıplayanzi babe!

Unknown dedi ki...

bu arada o metro duraklarının tasarımı gaudi diye 1 mımara ait.paylasmak isterim cok severiim de tasarımlarını

Sıla Yılmaz dedi ki...

Sitedeki görseller süper bayıldım! :) çok eğlenceli ya..

Style Tricks dedi ki...

Harika bir site, süpersin! sağol :)

LittleDumBlonde dedi ki...

Selam, seni itsbeauty'de görüyordum ama blog'una ilk defa baktım, çok güzel hazırlanmış.

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

edi, zıpla bakalım:) sen de süpersin, muck!

özge, mimariyle senin kadar ilgilenmesem de:) benim de tesadüfen bildiğim ve gördüğüm kadarıyla beğendiğim biri. geniş perspektif her zaman iyidir!

siu'm, görseller çok tatlı bence de! düşünsene, tr'de kim bu işe kalkışır ve kimleri malzeme yapar? çok merak ediyorum:) bazı 'ikoncan'lar var ki, direk abartmadan, olduğu gibi çizilse yeridir:P

ully, sen de süpersin! rica ederim canım!:)

pgaaoa, bu sözlerin sayesinde deli dehşet bi enerjiyle haftanın son iş gününe devam edicem, çok tatlısın, teşekkürler!

AiShA dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler seda.Sitedeki görseller çok güzel..

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

aisha, rica ederim, beğenmene sevindim:)

Kürksever dedi ki...

Başlıktaki Natalie Imbruglia şarkısının olduğu albümü çıktığında almış ve aylarca dinlemiştim. Sonra CD bir kenara kalktı, ama yıllar sonra, sevgili tarafından keşfedildi ve cep telefonuna zil melodisi yapıldı ve bir yılı aşkın süredir artık her gün defalarca dinlediğim, beynime kazınan bir melodi oldu! Bir de Atomic Kitten'ın bir şarkısı var, o da alarmımız, sağolsun her sabah tatlı uykumuzdan uyandırıyor bizi...

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

muhteşem şarkı!
albümün tamamını anımsamıyorum ama torn dışında başka 1-2 sevdiğim şarkısı da vardı sanırım benim de.

sevgilin ne güzel bi şey keşfetmiş sana dair:)

bi de, 'biz'li konuşman çok güzel, hep mutlu kalın:)

The Lizard Queen dedi ki...

simdi okudum! cok basarili cidden. sanirsam bir de bunun kitabini cikardi ya da cikaracak. edinmek isterim sahsen bir tane:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

lizard, kesin bakmalıyız o zaman:)
son derece yüzeysel olmasına rağmen gene de 'aman allahımmm!' nidaları ile izlediğim LAGERFELD CONFIDENTIAL'ın etkisinden olsa gerek, karl'a karşı bi zaafım var, evet! lili salağının da ungaro olayına bayıldım, konuyu en güel ele alan yer humor chic olmuş.

The Lizard Queen dedi ki...

hatta buldum bile. kitabi da bu: http://www.painfullyhip.com/2009/02/vanitas-inshallah-incendiary-illustrations-by-alexsandro-palombo/

The Lizard Queen dedi ki...

hatta buldum bile. kitabi da bu: http://www.painfullyhip.com/2009/02/vanitas-inshallah-incendiary-illustrations-by-alexsandro-palombo/

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

gizem harikasın! helal sana:)