8 Haziran 2009 Pazartesi

blog'tan alın haberi:)



www.trendometre.com adresindeki yazılarına, vizyonuna, ilgi ve bilgi birikimine hayran olduğum yaprak aras şahinbaş, sabah gazetesi moda editörü, ve sabah'ın cumartesi ekinde de yazıyor uzun süredir. yaprak, cumartesi ekinin blog'dan al haberi köşesinde bu post'uma yer verdi bu haftasonu.

yaprak'ın bu güzel jestine çok teşekkür ediyorum buradan ve başarılarımın devamını diliyorum:) bu kadar beğendiğim biri tarafından konu edilmek, çok güzel bir motivasyon oldu benim için.

yazmaya devam, ve stay tuned diyorum hepinize son olarak:)

15 yorum:

Unknown dedi ki...

tebrikler cnm :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

çok teşekkür ederim:) nasıldı çeşme?

Unknown dedi ki...

hala çeşmedeyim ve feci tembelim :) dönmesemmi ne :))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ne işin var dönme tabi, bebeğe de sana da güzel moral olmuştur şimdi çeşme, alaçatı senin ılıca benim gez, benden de selam söyle çeşme'nin her santimetrekaresine:)

Unknown dedi ki...

tebrik ederiiiiimmm!!!
kose yazarlarının blog yazarlarına destek vermesine bayılıyorum...
cok guzel bir sey bu, darısı basıma :))

Unknown dedi ki...

yok benimki tam tembel tatili. bol bol karpuz peynir, güneş batımına karşı cafe latte, judith mcnaught'un whitney my love kitabı ve i-podum :)

ZET Fashion dedi ki...

Tebrik ederiim, çok gurur verici bir olay. Aynen devam! ;)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

pelin, cafe latte'ni bir gün de nars otelin bahçesinde iç:) tembellik mood on:)

hellokitty, blogunun çok güzel bir konsepti ve oldukça açıklayıcı görselleri var, seni de gazetelerde görmek istiyoruzz:) evet senin de darısı başına. teşekkür ederim güzel dileklerin için:)

z, evet gururlandım sevindirik oldum. teşekkür ederim, aynen devam evet!:)

Adsız dedi ki...

tebrik ederim çok sevindim görünce :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

teşekkür ederim canımm, ikimizn de başarıları daim olsun:)

yeliz dedi ki...

sedacım, mailini aldım çok sevindim!
başarılar,sevgiler

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

teşekkür ederim,
lay layy:)

Serap dedi ki...

Tebrikler. Bende yaşadım çok hoş bir duygu :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

teşekkür ederim serapçım, ben de seni tebrik ederim:)

Rana dedi ki...

tbk ederiz.ben baya geçikmişim ama olsun :)