9 Nisan 2010 Cuma

zııııırrrrrrrr!!! trend alarmı! crystal clear!



son 3 sezondur hayatımızda olan dantel trendi, ardından 'içi dışı bir olma-iç çamaşırı tarzını sokağa taşıma trendi'ne ve son olarak 'kafes-kesilmiş trendi'ne çanak tutan, şüphesiz 2009 yılına damga vuran şeffaf Sonia Rykiel kemer oldu. Özellikle halkla yeni tanışma evresinde iken, arkasında güven ve şeffaflık mesajı içeren bu transparan aksesuarı Michelle Obama gibi stratejik bir isim üzerinde görmemiz bence tesadüf değil..

2010da da sık sık gördüğümüz bu detaylar bence son derece havalı!
hatta seksi, hatta çocuksu ve eğlenceli!

İşte içimizin dışımızın bir olduğunu göstermek için bir yol daha, pleksi!
Ancak pleksi ve plastik detayları kullanırken çiziklerle dolu olmamasına, rengine, duruşuna, kalitesine dikkat etmek gerekiyor. Yoksa ucuz görünmeniz an meselesi.

işte şeffaflık akımına bir kaç örnek:



buradaki Chanel, Pucci, Burberry, John Goot, Fendi ve Prada örneklerinde, tabi ki en beğendiğim detaylar tasarım dehası Muccia Prada'ya ve John Goot'a ait!
(kaynak içn resimleri büyütebilirsinz)






















23 yorum:

Adsız dedi ki...

şeffaf çantalara, prada'nın ayakkabı ve kemerine benden hayır, diğerlerini ise düşünebilirim :)

Stil Direktoru dedi ki...

Kuzum şu kelime ile tanıştığımda 15 yaşındaydım.

Annem evin merdivenlerini pleksiglass yaptırmıştı bakınız:

http://www.stildirektoru.com/2009/09/gelinligim-ve-kna-fotograflarm.html

Gelinliğimle babamın beni odamdan alıp aşağı Ömi'ye teslim ettiği kare :) mırr

Bu yazında şeffaf demekle beraber kelimeyi bilerek yazmana sevindim :) Bir ayakkabımın topuğu pleksiydi ama yürümesi zordu aklında olsun, çantada ise içinin gözükmesi durumunu sevmiyorum minik.

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

trendsandshopping, özellikle john goot ve prorsum'lar harika!:)

stil direktörü, pleksiglass ne yakışmış dekora, annenin zevkine sağlık:) bu vesileyle romantik karelere bakıp duygusallaşıyoruuzz:)

haa ne dicem, pleksi topuk olayını çözebilen yok maalesef! ne yapılır ne yapılır.. bazı pleksi topuklar çok tatlı duruyor, prada'nınkilere değil ama bir çok modele özendim!

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

oldum olası şeffaf aksesuarları sevmemişimdir ama yeşilli Prada ayakkabıları çok beğenmiştim görünce ;) fikrim her an değişebilir sanırım! :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

kristal küre, ben de bu ilkokul zamanı takarlardı ya plastik bilezik falan, bi de sert pleksi olanları. ıyy onları sevmiyorum!

sen bi de prada'nın başı çektiği pleksi şeffaf kenarlı gözlük trendine bak, iyice soğu:)

ama bunları sevdim, tarzım değil, takmam, ama çok tatlı: http://opticalvisionresources.com/plexiglass-sunglasses-by-linda-farrow

topuklardaki pleksi benim de sevdiğim bişi, sevimli ve flörtöz buluyorum:)

Stil Direktoru dedi ki...

Ah evet canısım ya, çok güzel anılardı onlar :) Valla balım bi poh olmaz onlardan eheh :) Neden dersen, markası ne olursa olsun ürünün sonuçta pileksi işin içine girince ergonomik olmak yerine acı veren hale geliyor mucx

Unknown dedi ki...

şeffaf aksesuarlara deli olan tapan tek kişi olduğumu düşünmeye başladım. ama şeffaf sandaletler başta olmak üzere çantaları, kemerleri, portföyleri herşeyi herşeyi çok seviyorummm

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

stil direktörü, mucxx:)

pinkpowder, yok yok yalnız değilsin:) Maison Martin Margiela'nın şeffaf-pleksi cicilerine bakma o zaman, çıldırırsın!

Stil Direktoru dedi ki...

Oh beee içim açıldı tema yayvan yayvan :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

evet, çok sevdim ben bu temayı. hep böyle kalıcak:)

Stil Direktoru dedi ki...

Aylardır sana mevcutlardan yayvan seç diyordum ya kuzum buydu bahsettiğim aynen kalsın :)))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

diyodun da bunu mu diyodun, e süper, kalp kalbe karşı:))

Stil Direktoru dedi ki...

yes balım yes, minima lefty strech bu bir iki tane daha var zaten hazır yayvanlardan oh be :)) Öperim ciciş tamlamam

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ben de öptümm!

*STYLEBOOM* dedi ki...

bravvo sedacım, ben de görsellerimi toplamış trend raporumu hazır ediyordumkiiii "şeffaf olun hanımlar" diye sen daha da güzelini yazmışsın! ben plexi topuklu bir ayakkabu geçen yaz shoe tekten almıştım ama topuklar çizilince sanki hep kirliymiş gibi oldu, o yüzden şeffaflığı lucy liu gibi kemerde veya bileziklerde filan kullanmaktan yanayım:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

styleboom, teşekkür ederim tatlım cici sözlerin için; sen de yaz ama, merak ettim! senin gibi bi moda yorumcusuyla aynı frekansta olmak beni sevindirdi:))

ve evet, koruması, temiz ve çiziksiz tutması zor değil mi gerçekten? kare duşya patrizia pepe bi çanta gördüm şeffaf, içim gitti. ama almadım. akıllanıyorum:)

Kira Aderne dedi ki...

such a great Chanel kit!!!

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

kira, ir really looks fabulous! works best with a little white dress:)

Unknown dedi ki...

yarışmada oyum size ben de kültür sanat ve kişisel bloglar kategorisinde deesteklerinizi beklerim

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

teşekkür ederim handancım, ben kültür sanat blogları konusunda oyumu çok çok içime sinerek kullandım bile.. blogunu izlemeye alarak destekleyebilirim ama seni:) bol şans..

MODA DUYGUSU dedi ki...

http://modaduygusu.blogspot.com/2010/04/bahar-hediyesi.html arkadaşlar blogumda hediye veriyorum isteyenler tık tık.SEvgilerimle

Adsız dedi ki...

What about the English invent football championship?

Adsız dedi ki...

Wow, іncredible blog lаyout! Hoω long have you bеen blogging
for? you makе bloggіng looκ еasy.
The overall look of your website іs wonderful, let alone the content!
My web blog ; bit.ly