13 Temmuz 2009 Pazartesi

zııııırrrrrrrr!!!!! trend alarmı!!!!!!



kitabın kokusu, elde kalem, okurken bir yandan anlamlı satırların altını çizmek, kağıdın verdiği his.. bambaşka tabi. ama hem orman kıyımını azaltacağını, hem de okuyucu sayısını arttıracağını umduğum bir akım var son günlerde.

ingiltere merkezli Interead tarafından üretilen Cool-er, e-kitap okuyucu pazarına katılan en yeni markalardan biri. hafif ve ince yapısı, 128 MB bellek ve 1 GB dahili hafızanın yer aldığı e-kitap okuyucu PDF, Avrupa'da bu sıralar oldukça gözde.

Dijital kitapçısında 750 Bin kadar kitap bulunuyor olması büyük bir artı. iPod Nano benzeri tasarımıyla ve çevreci duruşuyla benim de çok beğendiğim ürünün, 8 farklı rengi bulunuyor. detaylı bilgi için tık tık

and mag

8 yorum:

Sıla Yılmaz dedi ki...

Sen aldınmı bundan?? :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

almadım, ama merak etmedim değil. daha NLP audiobook olayına bile yarın başlıycam, kulaklık sorunsalım da çözülmüş olursa:))

ama gerçekten de trend alarmı yani. bu e-readerlar, iPad'e ortam hazırladı.

ben bunu deniycem ama..

Sıla Yılmaz dedi ki...

iPad istiyorum ben çeyizimde :P

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

yaa, ben sana ipad büyüklüğünde başka bişi alsam:)))

Sıla Yılmaz dedi ki...

:)) senden sadece öpücük isterim ki..

Bu arada dip not senin d.günün kaynamadı ama aklımdakini yapabilmek için birinden haber bekliyorum hala :))) heyecanlan bari dedim :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

e o zaman benden gelsin: price:8 kisses!

edi biliyor, konuştuk bugün, toplantım vardı uzuuuunca.
sora işler çok youndu. sabahtan beri sna bi resim yollıcaktım ama yarın, çok seviniceksin:))

Sıla Yılmaz dedi ki...

ya ya yaaaa bugün olsunmuuu :)) enerjik uyanim yarın :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

olmaz, zaman mekan gereği. sürpriz olduu için de söleyemiyorum, ay söleyesim geldi! dur az kaldı, sabahı bekle:))