20 Ocak 2011 Perşembe

aşk - nefret ilişkisi







hem platform olsun, hem düz olsun.
ben de hem taytlarımla hem de havuç pantolonlarımla giyeyim.

hatta, deniz kıyısına bile bunlarla gidebilirim!


yeni trend, flat-form!













meşhur platform stilini düz ayakkabılarla birleştiren tasarımcılar, 2011 ilkbahar - yaz kreasyonlarını sergiliyor, reklam kampanyalarını boy boy lanse ediyor.

bu arada dost gözlerle ayaklara bakıp düşman kesilenlere sözüm..
sakin olun, hemen sinirlenmeyin, burun kıvırmayın.




zira, süreç bünyede kısaca şu şekilde ilerliyor;
önce nefret et, sonra alış, sonra da iste!

flatformların arzu nesnesi haline gelmesi konusunda ısrar edenlerden birkaç kuple size;
3.1. Philip Lim, Chanel, Marc Jacobs, Prada, Micheal Kors ve Derek Lam.





kaynak

24 yorum:

cicibebe dedi ki...

son derece kabalar bence :/ umarım nefretim aşka dönüşmez bi gün :p

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

Stil olarak biraz farklı geldi bana, demek ki bu yaz da bunları görüp giyicez bol bol, hadi bakalım :))

Beelzebub* dedi ki...

çirkinmiş ama gözümüz alışmaya başlarsa hepimiz rahatlığının cazibesine kapılıp giyeriz..

Unknown dedi ki...

cok cirkinmis ama eminim cok cok cok rahat... off zorla gozleri alıstırtsak mı? :)))

biu dedi ki...

Derek Lam tasarımına hem bayıldım hem nefret ediyorum nasıl alıcam ben bunu diyee :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

cicibebe, bak hemen çok kabalar dedin di mi? yakalandıınn!

Sinem Tachouli / Yaşam Stil, bence sana yakışacaktır. uzun boylu veya ince kemik yapılı hatunlara az topuk yakıştırıyorum:)

Miray*, ben rahat ve cool görünümlerine bittim zaten! iyi ki eski bi hotiç ayakkabım vardı flatform, onu vermemişim kimseciklere!

Hello Kitty, çirkin ve güzel:) love and hate:) alıştım bile ben:p

biu, sen çoook stylish bi şekilde kombinlersin eminim! bence şansını denemelisin:) gözümüz alışıcak, biliyorum ben!

Aphraell dedi ki...

Ben üç dört sene önce almıştım böyle bir ayakkabı Ataköy'den, neredeyse eskiycek yeni mi gelmiş modası :)) Neyse bu yaz gönül rahatlığıyla giyerim artık, çok rahat gerçekten :)

Junkhead dedi ki...

Valla bu habere en çok sevinenlerden biri oldum topuklu giyemeyen biri olarak :D Bu tarz düz platformlu modeller pek satılmıyordu çünkü,benim en rahat edebileceğim ve boyumu da hafiften uzatabileceğim en uygun model bunlar .Umarım bu yaz bu flat-formlar yaygın olarak satılır her yerde de alırım bi tane:))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

Aphraell, İzmir'in Ataköy ayakkabıcısı ve Feyhan'ı vardır di mi? :) yılların ayakkabıcıları, aynı Nişantaşı'ndaki meşhur Hayko gibi. baya da dayanıklı oluyor modelleri, saklaman süper olmuş!

Junkhead, benim gibi bürücler için de güzel bi seçenek. ne çok topuklu ve kokoş, ne de basık ve spor spor duruyor. ikisinin ortası. beğenmene sevindim, bu prada'nın yaptığı platformların neredeyse tıpatıp aynıları bu sezon topshop'ta var. belki flatform olanlarının da aynısını-benzerini yapmıştır. bi bak derim:)

mrtha dedi ki...

çok çirkin hiç topuklu ayakkabı görselliği sunmuyor

rebeltakipte dedi ki...

bunların hepsi birbirinden beter yaa,lütfen sokaklarda bunlardan görmeyeyim ıyyy

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

Gök, bence de. ama sevdim:) ilginç işte!

rebel, üzgünüm:) bu sezon sıklıkla göreceksin. gerçi türk kadını bunlara pek rağbet etmeyecektir ama.

touch the sky dedi ki...

insanın göre göre bile alışası gelemeyecek kadar kötüler bunlar eminim bu kadar kötü duran bu şeylerle yürümek de çok rahattır hep öyle olur bu ikili zaten :o)

gibberish dedi ki...

evet bakarken degisik geliyor, ayakkabi muzesindeymisim gibi ama hangisi feminen?

Adsız dedi ki...

bazen topuklu giymek öyle bi eziyete dönüşüyo ki insan sadece rahatlık arıyo ama ben 1.60lık boyumla rahatlıktan başka şeyler de aramak zorunda olduğuma göre bu ayakkabılara istesem de burun kıvıramam hiç olmadı maxi elbisemin altına giyerim:))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

touch the sky, kalorili olanın lezzetli olduğu ikilemi gibi di mi?:))

gibberish, hiç birii! ama gene de konu feminenlikse chanel'inkiler az ara da olsa önde:)

fashionable princess, ben de maksilerin altına yakışacağını iddia ediyorum inatla! sen de benim gibi aşk-nefret sürecini başarıyla tamamlamış, arzu nesnesi olması seviyesine ilerlemişsin. tebrikler:)

Michelle dedi ki...

i like the shoes in the last picture;)
visit my blog
http://abitold-fashioned.blogspot.com/
and follow if u like it
xx
Michelle

fashiONözge dedi ki...

sedacım çok güzel bir paylaşım olmuş,eline sağlık...çok yuksek olmayanlar giyilebilir,o örgülü hasır olanı beğendim ama cok yuksek olanlar kaba bence.

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

Michelle, thank you!

fashiONözge, beğenmene sevindim canım. bu yaz hasır altın çağını yaşıycak, benden söylemesi:)

Lisa Lockhart dedi ki...

I'm not a wedge/platform lover. But those black ones..third to the last pic..are great!

[fashionablyfly.blogspot.com]

fashion house by zeto dedi ki...

Ben sevdim aslında.Hani bazen iki duyguyu bir arada yaşarız ya ikisi de tatlı gelir bize onun gibi benim duygularım da:)Kibar modelleri giyilebilir derim ben:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

Lisa, totally agreed!

Fashion House by Zeto, işte bunu diyordumm:)) love and hate at the same time! yaz gelse de giysek diyorum düşünn!

Modagrafya dedi ki...

bende vardı bunlardan yürümesi o kadar kolay gelmemişti ağır olduklarından dolayı, bakalım isteme aşamasına geçebilecek miyiz? tabii isteyene kadar modası geçer ya:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

İstanbul's Finest, bazıları ağırca oluyor evet:) bence denemeye değer!