11 Ekim 2011 Salı

zııııırrrrrrrr!!! trend alarmı! Ankle - Cuff Ayakkabılar!

Şimdi bilekte boğazlı, Cuff modeli bilekleri saran ayakkabılar çok 'in'






















2010 sezonundan beri birçok tasarımcıya cuff şeklindeki bilekliklerden ilham veren ayakkabılar, geçtiğimiz haftalarda gerçekleşen Hakaan defilesinde fazlasıyla dikkat çekti.

Aslında her şey bu tasarım harikasının hayatımıza girmesiyle başladı:



















Balmain for Guiseppe Zanotti

Ankle-cuff denen bu ciciler arasında açık ara favorilerim
Sırasıyla Prada ve Isabel Marant!







Prada

Jimmy Choo

Guiseppe Zanotti

Alexander McQueen

Loeffler Randall

Roberto Cavalli

Zimmermann

Guiseppe Zanotti

Guiseppe Zanotti

Balmain

Givenchy

Guiseppe Zanotti

Jeffrey Campbell

Guess by Marciano

Camilla Skovgaard

37 yorum:

Unknown dedi ki...

Isabel Marant'ların üstüne tanımıyorum. hem elegant, hem estetik, hem rock hem chic hem asi hem deli hem de çooook seksii :)

Junkhead dedi ki...

Ben hep beğenmişimdir bu cuff modelleri yaa moda mı olmuş :D En sondakini sevdim en çok !

pearLace dedi ki...

cook tesekkur ederıs tatlım bizi aydınlattıgın ıcın bundan snra tercihlerim arasında olacaklar!! :))

by pearlace.blogspot.com

yasemen k. dedi ki...

ayy şekerim bunun için çöp bacak gerekmee miii o:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

Pelinim, geçen gün de konuşurken dediğimiz gibi, bunlar çoook seksi! ama en iyileri Hakaan şovundakiler ve Isabel Marant'lar bence de!

Junkhead, hem de fazlasıyla! en sondakini motorcu ceketleriyle dene:)

pearLace, rica edeim canım, ne demek:) seviyorum sizi aydınlatmayı ve sizler tarafından aydınlanmayı.

yasemen k., hem de fazlasıyla. 1 gram fazlalığı affetmeyecek cinsten bunlar:))

essu dedi ki...

pradanın altın ve siyay uyumunu cok begendim seklide müthis hepsi güzel gerci .)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

essu, Prada'lar muhteşem! özellikle metal cuff'lı olanı. aah ah:)

marifet ellerimizde dedi ki...

bloguna kocaman bir wav dıyorum..harıkasınnn

Adsız dedi ki...

Jeffrey Campbell benim favorim!

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

marifet ellerimizde, çoook naziksin çok teşekkür ederimm:)

Serap, tam bir rock-chic!

gülümse dedi ki...

çok hoş görünüyorlar ama bence boylu-poslu,ince bilekli hanımlar tercih etmeli.ben tecrübe ettim ondan sölüyorum:))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

gülümse, doğru söze ne denir:)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Hepsi çok çok güzel de ben o Bailmain leri istiyorum sanırım..

denizsaatcioglu.blogspot.com

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

deniz, yolladım gitti:)

Fashion Cappuccino dedi ki...

I'm so into ankle wrap shoes now too! I love your picks! xoxoxoo

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

Fashion Cappucino, thanks!

Taylor dedi ki...

I'm actually liking the ankle-wrap shoes. The larger cuffs make it more wearable for anytime.
Thank you for sharing so many.

H O N E Y dedi ki...

i love your header!♥

Modayadairhersey dedi ki...

bir türlü beğenemedim bu ayakkabı modelini:(

Bende bloguma beklerim:)
http://modavemagazinhakkndahersey.blogspot.com/

Gizzy dedi ki...

kesinlikle prada modelini tek geçiyorum...

CherryJPriano dedi ki...

lovely pics!
Come to see me! :)

Beril dedi ki...

Bence bir de Louis Vuitton'un Cuff You Up Sonbahar 2011 çantasına bakman lazım :)

ps dedi ki...

alti platformlulara bayiliyorum :))

www.fashionbong.blogspot.com

pearLace dedi ki...

ben coook begendim ve bir cok yerde gördum:)) tekrr tesk edrs:)

tatlım bu arada kombin yarısmamın HEDİYElerini yayınladımm.. ilgini çeker de katılırsan beklerım..
hediyelerim GUESS'den kolye ve bileklik ve gerçek inciden küpe ve kolyee .. HERKESİ beklerımm...

by pearlace.blogspot.com

Adsız dedi ki...

ilk resimdeki elbise ve sondan 5 resimdeki siyah ayakkabi süper <3

DVArtist dedi ki...

Love the hsoes come check out mine on my blog.
Nicole/Beadwright

lirean dedi ki...

Guiseppe Zanotti'ler enfes.

MerSel dedi ki...

bu tarz ayakkabilara bayiliyorum!!!

jimmy choo for h&m'den almistin bir tane, bebek gibi bakiyorum onlara =D


burda görünüyor:

http://by-mersel.blogspot.com/2010/05/jimmy-choo.html

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

ayakkabılar çok şık bilekli ayakkabı ince bilekleriniz varsa daha da bir güzel duruyor:))

http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

Kokonash dedi ki...

Ayakkabılar yıkılıyooorrrr:)

Unknown dedi ki...

Cok güzel ayakkablar bunlar .

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Bayılıyorum böyle modellere ama giyemiyorum daha doğrusu çok yüksek olduğu için yürüyemiyorum.://

Fashionobsession-mieni dedi ki...

Amazing dressen and so cool shoes! I love them!

Hope you visit me on my Blog
Fashionobsession-mieni.blogspot.com

Duygu Senyurek dedi ki...

Merhaba blogunu yeni kesfettim ve super buldum:)Uyeyim ve takipteyim:)
Ben de beklerim bloguma
Sevgiler
Duygu

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

khaleesi style, çok teşekkürler ederim. taa 2008'den beri yazıyorum aslında:)
ben bloguna üyeyim, yeni-eski tüm bloglar takibimde:) blog dünyasına hoşgeldin! sevgiler.

Unknown dedi ki...

merhaba
hepsi birbirinden güzel ama özellikle ten rengi olanları roberto cavalli ve givency i beğendim! :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

gülsinem, bence Isabel Marant number 1, Prada 2:)