27 Haziran 2011 Pazartesi

zııııırrrrrrrr!!! trend alarmı! halterneck elbiseler!



sportif, maskülen ve minimalist silüetler bir stili daha beraberinde getirdi;
halter kesim elbiseler!
biraz retro dokunuşlar, biraz da günümüz trendi olan 70'lerle süslenen bu elbiseler, üstte hayli klas duruyor.



sezonun 'it' elbiselerinden biri, Marc Jacobs tasarımı


sezonun bir diğer arzu nesnesi de, bu hacimli kesim Louis Vuitton elbise.

Dekolte sırt ve bacaklara yoğunlaşırken, girik yol ve boyundan bağlı modeller çekiciliğin sınırlarını zorluyor.
siz siz olun, bunlarla kolye takayım demeyin.
buna en iyi arkadaş büyük kalın bilezikler!

ille de siyah diyenlere gelsin:

Loewe


Emilio Pucci


Hervé Léger


Muhteşem güzellikte bir başka Hervé Léger



çiçek - böcek stili bir Dior


fashionising.com

4 yorum:

!'**rengarengo**'! dedi ki...

ezelden beri çok sevdiğim bu hoş kesim moda oldu yuppi...zaten colorblock da beni anlatırdı o da moda şimdi...ben bu modayı seviyorum yavaştan hatunum yaaa...
bu arada özlettin kendini,olmuo bööle...:(

Sıla Yılmaz dedi ki...

Pucci olana bayıldım.. ama headerdaki şapkayı ayrı bir sevdim.. ihtişamlııı! :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

!'**rengarengo**'! bu sene senin senen olsun:) tam sana göre stiller demek ki! bu arada ben de özledim, geleceğim twitter'a, fırtına gibi eseceğimm:))

siu'm, header'daki şapkayı görür görmez, işte blogumun header'ı dedim:) beğendin di mi? pucci senin, LV benim olsunn!

CMOS dedi ki...

Geniş omuzlularda hoş durduğu söylenir ama tam tersi bence geniş omuzluları daha da geniş gösteriyor, minyon bayanlar kullanmalı yani bana göre değil:)) ama form olarak çok beğeniyorum ve yukardakilerde şahane modeller:)