27 Aralık 2009 Pazar

zııııırrrrrrrr!!!!! trend alarmı!!!!!!

daha demin zaman diye bir şey yok aslında diyorduk. ama vintage denen, yaşanmışlık denen bir şey de var değil mi?
işte yine naftalin kokulu bir trend!

pandantif saat kolyeler..






marc jacobs
'ın öncülüğünü üstlendiği bu akım, zamana hakettiği değerden bile fazlasını vaat ediyor. şunların güzelliğine bakar mısınız?:)




2009 yılında ara ara gördüğümüz bu kolyeleri, 2010'da mainstream trend olarak göreceğiz.

zappos
shopmania
net-a-porter

31 yorum:

Sıla Yılmaz dedi ki...

her kıyafete uygun bir saat bulmak lazım o zaman :)

ZET Fashion dedi ki...

Benim babaannemin var, hala duruyor çok seviyorum. Bizde asla sevdiğimiz kıyafetlerimizi vermeyelim, ilerde torunlarımız bizim sayesinde trendy olacak sanırım :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

siu'm, sen de masraflı çıktın:P

zet, benim de teyzemn var bir de benim var çarşamba pazarından almıştım 3 sene önce, bu sezon seve seve kullanıcam. hatta 1 defa geçen hafta taktım:) bu arada, babaannen zaten bizim hayalimizdeki süper babaanne! tüm blogger aleminin hayalindeki! 3 sene önce aramıştım bi gün, naber napıosun şekerim diye, oversize vintage gözlüklerini naptın demiştim.. ne dese beğenirsin!? aaa daha geçen gün attım! hem de bi tanesi lacivert YSL! kadın senelerce saklamış saklamış tam ben sorduğum zaman atmış!! kısmetten çıkmış anlıycağın!:) ama ben bu gibi kazalara alışkınım, dediğini yapmaya başladım müstakbel kızım için:))

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

arkadaşım böyle saat biçiminde kolye taksa büyük ihtimalle rahatsız olurdum. böyle şeyleri görmemesi için elimden geleni yapmalıyım.

Unknown dedi ki...

ben moda olsa da olmasa da bu tip saatli kolyelere bayılıyorummmm :))
ama senin koydukların da ayrı bir harikaymıs..

simla dedi ki...

ama ama ben bayıldım bunlaraaa:)))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

sürüden ayrılan koyun, ciddi misin, fiyonklu olanı bile mi beğenmedin?:)

hello kitty, ben de çok seviyorum! vintage esintileri var resmen:) bunları da beğenmene sevindim, ama ablası beğenilmicek gibiler mi:P

simla, sana da alırız:))

Style Tricks dedi ki...

Ben de çok severim saatli kolyeleri, bir de içi açılıp fotoğraf konan kolyeleri de çok severim! 2 sene önce Urban Outfitters'dan almıştım. Hala 2 günde bir onu takmaktan kendimi alamıyorum! Böyle bir saat kolyeyi de sanırım aynı şekilde kullanabilirim!

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

çok dakik takılan arkadaşlara sahipsen saatlerden uzak tutman gerekir. kol saatini, telefon saatinin ayarlarını kurcalayıp bir kaç dakika geçiktirirsin rahat olmak için. ama birde böyle ekstradan saatler çıkarsa ortalıkta saat aramak gerekir.

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ully, içinde resim olan kolyeleri ben direk nostaljik ve sevimli buluyorum! o zamanlar ancak tek bir resim varmış sevgiliden sevgiliye..
bir resmin kalmış bende/ tam ortadan yırtılmış/hani siyah kazaklı/ biliyorsun değil mi:)

sürüden ayrılan koyun, dakik olmak beni de kasıyor, bak orda hemfikiriz:) ama bak telefonlarını, saatlerini kurcalayıp biraz ileriye almayı hiç düşünmemiştim, hiç de fena fikir değil;)

Unknown dedi ki...

Çalışmayan saatlerden bile sırf aksesuar olarak yapılabilir bunlar

Sıla Yılmaz dedi ki...

semt pazarlarına gidip bu konuda keşif yapmaya karar verdim.. istermisin sende :))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

moda(e)rator, harika fikir:)

siu'm, bende gümüş rengi bir saat kolye var, hem de çarşamba pazarından almıştım!:) şansını denemelisin! bana sen saat kolye diil pata al:P x!

Sıla Yılmaz dedi ki...

hahah ne istersen alırımki.. bu arada mac olayını biliyorsun ihtiyacın olursa hemen bi alo :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

:)) canım!
tamam, aklımda:))
bol bol x!

canDirekli dedi ki...

aah şu boyna takılan saatler ve malum wishlist hikayesi :)

malum
http://kankanerdeyimben.blogspot.com/2009/12/wishlist-yapmayacaktm-ama.html

canDirekli dedi ki...

ha buarada çok beendim bunları ben haa :) süper süper süper :D

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

can, erkekler için yapıldığına değinmeliydim, haklısın!
ben de bayıldım, özellikle juicy couture by movado olana!

Serap dedi ki...

Saat şeklinde kolyelere bayılırım. Acaba fiyatı nedir?

Unknown dedi ki...

nerdesin sen hmmm???
legand come back!

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

serap, genelde en az 110 Euro gibi bişi, Marc Jacobs'lar değil de Marc by Marc Jacobs olanlar. ama bu Juicy Couture bu Movado olanının fiyatını henüz öğrenemedim.
alalım ama yaa! di mi;)

moda(e)rator, merak etmene ve bana 'legend' demene ne kadar sevindirik oldum:)) döndüm, burada ve mia-posta'da yazılarımla kaldığım yerden devam ediyor olucamm! yılbaşı haftası:P nı kutluyordum da malum, herkese harika seneler diliyorum btw:)

Stil Direktoru dedi ki...

Balparem 6 avroya bir saatler aldım çocuk gibi şenim sorma gitsin :) Seni de kocaman öperim datlum nice senelere en güzel yıllar sizin olsun

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

edi, hoşgeldinnn!!:)
neler getirdin yazı bekliyoruz zaten senden;) öperim ben de!

Stil Direktoru dedi ki...

canımsın tekrar hoşbulduk mucx

vintage peony dedi ki...

fiyonxlu olan çok güzelmiiişş

ben senin blog'u izlediğimiz sanıyordum ya :S
şimdi izliom ama :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

edi, hoşbulduk demekle olmaz, postlarını heyecanla bekliyoruz:))

vintage peony, fiyonklu olan resmen bebek! bir de, yeniden hoşgeldin:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

yorum'canlar, bakın benim çarşamba pazarından aldığım buna çok benziyor: http://altamiranyc.blogspot.com/2010/01/aymeline-valade-women-direct.html

vintage peony dedi ki...

dejavüü demiştim sana
ama nasıl oluo yaa
bin kez izle diye komut mu vermem gerekiyo bu bloggerda
aaa :))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

aslında bir kere izleme listene eklediğinde, kumanda panelinde görüntüleyebiliyorsun. ya bir sorun var ya da dhaa önceki sefer izlemeye alırken alamadın, bazen sayfa yarım açılır ya yarım açılmıştır öle kalmıştır..

Stil Direktoru dedi ki...

Hehehe ben biliyorum bunu bebem bu arada kız uzun değil boyum benim canımsın

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

yok ama, ben benimkileri de kendime yakıştırdım takıyorum ama, uzun boyun da etkisinden sanırım sende çok beğendim!:)