27 Eylül 2009 Pazar

zııııırrrrrrrr!!!!! trend alarmı!!!!!!

androjen görünüm bu senenin malumlarından. sıcak, cilveli, canlı kesim ve renklerden, boho-romantik esintilerden sonra minimalizm kimilerine uzak gelebilir. ben oldum olası sevmişimdir hugo boss, calvin klein, helmut lang tarzlarını.

global ekonomik kriz, gri ve siyahı gardroplarımızın baş tacı yapınca, ortaya çıkan görünüm gri, puslu, cool bir şehirli kadın oluyor. pusun makyajlarımıza yansıması, gözleri ön plana çıkarmayı hedefliyor. baksanıza, rengi açılmış kaşlarıyla adriana lima bile soğuk görünüyor. (tanıyamayanlar için, givenchy çekimindeki beyaz kadın adriana)

şekillendirilmemiş, boyanmamış, kontür verilmemiş, rengi açılmış kaşlarla (bleached eyebrows) dolaşma trendi buralara uğrar mı dersiniz?

aylardır kalınlaştırıp koyulaştırmak için uğraşıp durun, sonra ny moda haftasıdır şudur budur her yerde kaşsız modelleri görün, çıldırın! buyrun altta!


vogue cover lara stone


vogue cover - chanel




prada


givenchy


balenciaga

shoppingblog, prada, balenciaga

14 yorum:

ZET Fashion dedi ki...

Ben kendimi düşenemiyorum böyle :)))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ben de, zaten tüysüz, kaşsız az kirpikli bi hatunum, grimsi renktedir benim kaşlarım, boyarım. hele bir de açarsam fena olur, kimi zaman bilhassa boyamadığım da oluyor ama direk bleach olayı beni de bozar. türkiyede kim bu trende ayak uydurur acep:)

Stil Direktoru dedi ki...

kuzum merakla bekliyorum yap da ekle heyecan yaptım, eminim enfes olmuştur canım mucx

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

haa, senin blogtaki yorumumda dediim DIY mi? saç bandı diyim o zaman, biraz daha heyecan olsun, söz eklicem hafta içi, x

Stil Direktoru dedi ki...

yaşa kuzum anam benim bu misafir ne zaman gider bilmem ses et bana unutursam emi, bu arada kaşları açmaya öğk diyorum ben :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

misafir misafirliini bilsin ama canım!
kaşları açmaya öğk, ama sanki lara stone fena görünmüyor. tamam tamam kapılmıyorum bu akıma, sustum! :)

aynı anda hem kırmızı ruj satışları patladı hem de griler, puslar, rock'n roll grunge akım patladı, tezat. kriz nelere kadir:))

Doorstepping dedi ki...

Buralara gelmesin çok korkunç!!! Gece yolda görsem korkarım valla!

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

giyimdeki, makyajdaki loneliness efekti korku ve tekinsizlik hissi de veriyor desene:)

Nasilgiysem dedi ki...

kaş rengi açmaya hayır androjen görünüme sonuna kadar eveettttttt...

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

evet. ben de romantik-retro-vintage havasının tamamen yok olmasını istemiyorum ama; futuristik, androjen ve mimariden esinlenen, vücuda farklı formlar veren kıyafetlere, tarzlara göz kırpıyorum. eskiden olsa asla derdim:))

Rumeysa dedi ki...

ay yok yaaaaa moda olsa ne yazar..

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

di mi. didinirim ederim kalınlaşsın, gürleşsin diye:))

irem örsel dedi ki...

benim kaşlarım kalın ve koyu üstelik sarışınım arkadaşlarımın dalga konusu olsalarda böyle olmalarını sevıyorum ınce kas hıc sevmem

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

irem örsel, açık renk kaştan daha kötü bir şey varsa o da şüphesiz ki ince kaş. nefret ederim! b

en de koyultmaya, gürleştirmeye çalışan bir kaşsız olsam da, bazen göz makyajını daha ön plana çıkardığı için bilhassa kaşlarımı boyamadığım oluyor.

sen şanslısın:) göz makyajı yap ya da yapma, göz gölgen dikkat çekiyor. avantajlı bişi, dediğin gibi:)