Google+ Followers

Follow by Email

6 Ocak 2010 Çarşamba

turkuaz kehanetler



daha tabi ki eklenecek çok şey var, yani 2010'un listesi hayli kabarık. ama büyük kitleleri peşinden sürükleyecek olan trendler WhoWhatWear tarafından kısa ve öz olarak işte bu şekilde biraraya getirilmiş.

2010 arifesini kadifeyle, dizüstü çizmelerle, payetler, yılan detaylı kolyelerle ve drapelerle karşılasak da;

2009'a damgasını vuran bando ceket yerini denizci ceketlere bırakacak
ben edindim bile:

gg kullanıcısı istnblfashionstyle'da bulabilirsiniz:)

başkaa..
yandan ayrılmış saçlar
örülmüş saçlar
pudra tonları
beyaz
kırmızı
payet
drapeler
fırfırlar
düğüm detayları
2010un alamet-i farikası olan turkuaz
belçantaları
saat kolyeler
cropped t-shirt denen, kısaltılmış, kesilmiş t-shirtler
kitten heel denen, kısa-küçük-hiç sevmediğim topuklu ayakkabılar..

istediğiniz kadar büyük konuşun, 2010 bize bunları sevdirecek!

pied de poule (kazayağı deseni) bir görünüp bir kaybolacak,
mürdüm dudaklar 2009 yaz sonunda etkisini hissettirmiş olsa da çok benimsenmeyecek
herkes püsküllerden sıkılacak
zımbalar, yerini metal halkalara bırakacak. ben metal halkalı h&m, güderi görünümlü çanta almıştım geçen kış, bu sezon da terkos'tan metal halkalı next siyah bir tank atlet aldım. bir de bu metal kolyeye de bayıldım, bunu da aldım! iki adet tasarlanmıştı stil direktörü tarafından, ama kaçıranlar üzülmesin ve takibe devam etsin:) bendeki nasıl ama?



devam ediyoruz..
kıyamam puantiye, gene mainstream trend olmayı başaramayacak!
jean, aksesuarlarda da kendini hissettirecek
chanel jade kışın unutulacak gibi olsa da 2010 ilkbahar-yazında hasret gidereceğiz
keten ve khaki cicilerimizle arada sırada özenip sırt çantaları ve hatta bel çantaları takacağız
yuvarlak çerçeveli gözlüklerimizle geek look-boheme akımına göndermeler yapacağız
çevreye de kendimize de duyarlı takılıp organik kumaşlarla tasarlanan yalın üretim ürünleri destekleyeceğiz
sloganlı t-shirtlerden bu sene de sıkılmayacağız

demedi demeyin!

23 yorum:

Siu dedi ki...

bu sene!!

saçlarımı yandan ayırıp örücem
pudra tonlarında giyinicem
denizci ceket dolabın baş köşesinde olacak
fırfır zaten her daim hayatımda
püskülden sıkılmadan senin kolyen bitecek! :)
saat kolyeler depolanıp bulunan özel parçalar senin için de alınacak
cropped tshirt seni ve kitten heel seni .. üzgünüm ama ikiniz benden uzak olacaksınız..
puantiyele nevresim takımı vardı onu alıcam :P
chanel jade sürenlere iç geçirip bakıcam sadece sevgili birinde gördü ve bana döndü sakın böyle birşeyi aklından bile geçirme sonumuz olur dedi
sloganlı tshirtüde yapıcaz anladın bu kısmı :)

seda dedi ki...

denizci ceket dolabın baş köşesinde olacak: gg'de var bi tane kullanıcıda topshop denizci, çok tatlı! mail atıcam sana linkini.

püskülden sıkılmadan senin kolyen bitecek! ben ölsem sıkılmam püskülden, hareket ettikçe o da hareket ediyor ya, seviyorum dinamik ve değişen şeyleri, hele sen yaparsan çoook daha severek giyerimm:) aşkolsun! o kadar telaşın var, taşınıyorsun. bi sen güzelce taşın neler neler üreticeksin eminim, singer de var:)

saat kolyeler depolanıp bulunan özel parçalar senin için de alınacak: bende 2 tane var ama senin zevkine güvenerek fazlasına asla hayır demeyeceğimi belirtir, gözlerinizden öperim:P şaka bi yana asıl ben bi tane vintage buldum ama nerde olduunu unuttum, ondan alsak sana bana harika olur!

cropped tshirt seni ve kitten heel seni .. üzgünüm ama ikiniz benden uzak olacaksınız.: kitten heel'ları, bnm hatun giovanna battaglia bile giydi. o kadar trend yani düşün. ama asla. sanırım evet, asla.. cropped cicileri ben sevd,m yaa, gerçi bali'deyken ve sdc 2 defa giydim, kombinledim ama..

puantiyeler. nevresim takımı vardı onu alıcam :P nevresim güzelliiii, seni yerim!

chanel jade sürenlere iç geçirip bakıcam sadece sevgili birinde gördü ve bana döndü sakın böyle birşeyi aklından bile geçirme sonumuz olur dedi: kaan da asla beğenmedi,ü hatta aynı softlukta somonu gösterdim o bile belki..

sloganlı tshirtüde yapıcaz anladın bu kısmı :) işte bu var ya, bu bpmba fikir. sen çok yaşa!

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

oHHH OHHH noel dede modunda tüm dileklerini gerçekleştirmek isterdim balım :) Cicilerini güle güle kullan şeker hatun ayrıca ne de güzel refere etmişsin beni birdanem kocaman öpcükler sağolasın bebek

Minenin Takilari dedi ki...

bu hırka çok güzelmiş kızlar, fiyatı da uygunmuş

seda dedi ki...

edi, noel dede olsak ne güzel olurdu, herkese pozitif enerji dağıtırdık:) pek alçakgönüllüyüm ehuehh! ben de sana teşekkür ederim hem ilhamın, enerjin, üretkenliğin için. harika tasarımların! bu deri yaka hele, bombaa:)) tabi ki de link vericem aşkolsun, seve seve. bilmeyen kalmadı seni ama olsun;)

minenin takıları, bugün elime ulaştı denizci ceketim, penye bolero gibi bişi ama ben vatkalarla bunu daha güçlü bir hale sokabilirim belki, daha bi ceket gibi dursun istiyorum. dediğin gibi hem çok şık bir ürün, hem de fiyatı şahane:) zaten istnblfashionstyle sağolsun hem hemen kargo yaptı hem de ürünleri çeşit açısından bakılası cinsten. hatta gg hesabımdaki favorilerime ekledim bile:)

MODA CADISI dedi ki...

Kitten heel ve bel çantaları benden uzak olsun :)

canDirekli dedi ki...

erkek gözüyle baktım, fazla beeğendim ben bu postu...
tespitler süper içerdeki linklere de pos kadar vakit harcadım :) onu geçtim pudra tonlarını böle cesur renklerle kullanınca ortaya harika kombineler çıkıcak inanıorum :)

harikasın seda! yine! :)

aldıkların üstünde paralansın :P

seda dedi ki...

moda cadısı, bel çantalarına aslında bıyık bükmüyorum değil. thrifted var bi tane bebe'den, lame, kemer-bel-çantası arası bişi, seviyorum, hatta geçenlerde gece de kullandım:) adı üstünde free bag oldum:P aahh, kötü espri biliyorum!
kitten heel'lara gelince, suri cruise bebesi yüzünden mi başımıza trend oldu anlamadım, etrafta vardı bazı markalarda ama giovanna battaglia bile giyince ancak inandım, trendy bişi olduuna! ve aynen, benden de uzak olsun!

can, erkek gözüyle hatta bir de canDirekli gözüyle bakılıp beğenilmesi benim için çok önemli:) bu arada, aldıklarımı ben de çok sevdimm:)) ve, oudra tonlarının cesur renklerle kombinlenmesi fikrini kesin denemeliyim!

Adsız dedi ki...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Canımsın iyilik güzellik olsun da gerisi boş valla şeker kadın seviyorum seni :)

seda dedi ki...

edi, sensin şeker kadın! sağlık, huzur, ağız tadı olsun gerisi dediin gibi ikinci sırada. muckk!

anonymous, that's very sweet of you, i'd like to thank u for your comment.
well, would you grant your name:) i can't stop myself wondering:)
plus, i totally agree; i think i like improvement!

Siu dedi ki...

gördüm bu ceketi acaba acaba dedim sonra başka bişi aldım.. yakından güzelmi peki??

canDirekli dedi ki...

aaah sedacım yeni gördüm cevabını ve böle koltuklarım kabardı :)

çok çok teşekkürler :)

bu cesur renkler işi de mantıklı dergilerde boy boy herkes.. :)

fuşyalarla falan ii duruo gördüm :P

Itır dedi ki...

Şekerim,kitten heelleri severim vala ne yalan söyleyem:)ama ayakkabısına göre.Bazıları anneanne ayakkabısı gibi duruyo,bazıları ise çok sevimli...
Bel çantalarını ise almayayım ya...Onun yerine yandan asmalı kucuk zarf çantaları tercıh ederım.fuşya sevdiğim bir renk.zaten renk severim.
Denizci ceketlerinden ben de istiyorum,bakalım..Saçlarım uzadığından beri ara ara yandan örerim zaten ama ben yandan at kuyruğu da çok severim,renkli tokalarla..siz de yapın:)Ben bi de dantel elbise,etek vs.. giymek istiyorum ,dolgu topuklarla...bi tane dantel bluzum var onu elbise haline getirecem.tabii aynı tip dantel kumaş bulmama bağlı:)Öle işteee:)

seda dedi ki...

siu'm, evet çok cici, içime sindi:) giyerim sana!

can, olley o zaman! kaanın kuzeninin adile sultan'daki düğününe mor elbisemn altına pudra tonunda ayakkabı arıyorum zaten. ama günlük hayatta hiç pudra tonlarında cicilerimi cesur ve parlak renklerle denememiştim, deniycem, hatta yarın:)

ıtır'cım, seviyorsan şanslısın. bu sene ayakların rahat!:) bel çantalarına da ben nedense sempatiyle bakan tek insanım gibi hissetmeye başladım:s hahaha!
örgü evet de, benim saçlarım ince telli, ühühü! hey! dantel elbise projeni merak etmedm değil. ben de bu sene DIYlerime vakit ayırıcam, DIY dosyama el atıcam.. denizci ceketi mi? izmirin kızı deniz, denizi kız kokar. biz izmir kızlarına yakışır:)) almak istersen gözüm kapalı öneriyorum gg'deki istnblfashionstyle'ı.

Z FASHION dedi ki...

Yuvarlak çerçeveli gözlükler, kitten heel, bel çantaları için büyük konuşmak istemiyorum ama sanırım benim pek gözüem girmeyi başaramayacaklar :)
Bu arada bu postu çok sevdim!

seda dedi ki...

can, bir kehanet de senden geldi, bak burada da ta kendisi var: pudra tonları ve cesur, parlak renkler! http://www.net-a-porter.com/product/62271 güzelliğe bakk!:)

zet, moda insana neleri sevdiriyor, eskiyi estetize edip burnumuza temcit pilavı gibi dayıyor:) ben senden yuvarlak çerçeveli gözlük performansı bekliyorum:P postumu sevmene sevindimm:)

Serap dedi ki...

Benden cevaplar :)

yandan ayrılmış saçlar ayırdım bile
örülmüş saçlar moda cadısında gördüm ve o gün ördüm :)
pudra tonları geçen yaz çok sık kullandım etrafımdakileri baymış olabilirim.
beyaz okey
kırmızı okey
payet okey ama ne zaman payetli bişiler giysem arkadaşlar Serap düğünemi geyiğine sarıyor.
drapeler Burberry 2010 çok sevdim.
fırfırlar okey
düğüm detayları Burberry 2010
belçantaları aslaaaaaaa
metal halkalara okey
puantiye sevmem
yuvarlak çerçeveli gözlükler geçtiğimiz yaz sürekli kullandım


Bu arada denizci yelek benim Kadıköy'de ihraç fazlası mağazada vardı. Denedim ama ya kış ayında bunu almam dedim. Şimdi görünce pişman oldum :(

zeto dedi ki...

Canım ceketin çoook güzelmiş bayıldım valla güle güle giy :)

Doorstepping dedi ki...

Sedacım, cadının blogunda İzmir'de BSSD'de gucci var demişsin. BSSD neresi?

Yazıcak bir yer bulamadım, buraya yazdım:)

seda dedi ki...

serap, heheh düğüne mi diyorlar di mi:)) ah moda ah!
denizci ceketi bi daha görürsen bence kaçırma:) çok sevdim ben!
bu arada ben de bazen seviyorum bazen sevmiyorum puantiyeleri..

zeto, teşekkür ederim, benim gg'den satın aldığım kullanıcının elinde daha vardır sanıyorum.

doorstepping, iyi yaptın canım, hoşgeldin:) alsancak itfaiye sokağında, mcdonalds'tan içeri girdiğinde beymen outleti görüceksin birkaç blok sonra. izmirdekinin adı BSSD değil bu arada, hatta sorma, izmirdeki beymen outletin ne ismini ne de cismini bulamadık geçenlerde eşimle telefon numarasına baktığımızda.

Serap dedi ki...

Sedacım aldım bolerodan en son kalan 38 beden benim oldu :)

seda dedi ki...

aaa süper canımm
güle güle giy:)
o benim dediğim kullanıcıdan aldın di mİ?