26 Eylül 2011 Pazartesi

zııııırrrrrrrr!!! trend alarmı! Banana Heels!

yok yok, bu 2010 baharından beri şu her yerde gördüğümüz ortaya karışık meyve tabağı trendi değil.
meyve motiflerinden ve şekillerinden hoşlananlara da esprili bi şeylerim var tabii:


Dellamoda


unblog

Benim dediğim, içeri doğru kıvrımlı, adeta bir muz formundaki topuklar.
Oldukça rahat bir model, denendi, giyildi, tavsiye edilir:)

İşte bu modeli, Bu sene çok sık göreceğimizi belirtmekte fayda var.

2007'de Prada ve kızkardeşi Miu Miu yaptı.


Prada


Miu Miu

2009'da Lanvin bu işe el attı.



2010'da Christian Siriano, Payless için tasarladı:


Şimdi de yine gündemde;
hatta Miu Miu sayesinde mainstream trend halinde:


Miu Miu Glitter Pumps 2011


Miu Miu Fall-Tastic Banana Heels 2011


Miu Miu Glitter Booies 2011

16 yorum:

essu dedi ki...

miu miu nun simlilerini cok beğeniyorum:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

aah ah ben de!
siyah bir elbisenin altında, mürdüm eriği renginde bir elbisenin altında sarıları düşünüyorum da.. muhteşemler!

gülümse dedi ki...

ayyy ben hayatta giymem bunları:)

fashiononboard dedi ki...

Miu Miu'nun simlilerine tek kelimeyle bayiliyorum! Hele Anna Della Russo'nun onlarla bir kombini var yeme de yaninda yat cinsinden! =)

zeymurancafe dedi ki...

canım bunlar çok yuksek topuklu beceremem kı gıymeyı:(

fashionist dedi ki...

bana pek yakışacağını sanmıyorum..

http://cansansalmoda.blogspot.com/

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

değişik duruyor ama sanırım ben almam :D

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

gülümse, sana 1-2 ay sonra 'gülümse' ve poz ver diycem bu cicilerle;)

FashionOnBoard, ADL kafayı yemiş, bayılıyorum ona ben!

zeymuran, çok çok rahatlar, emin ol:)

fashionist, kolay bir model değil, postmodern bi stil. ama doğru kombinle harikalar yaratılabilir:)

Hamide Tekin, Aldo'da, Mango'da görünce de almadan durabilecek misin:)?

DOREMİ dedi ki...

En sondaki iki renkliye bayıldım..:))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

crazywomanrosemary, bu sene herkes ona hasta. gerçi herkes demeyeyim, love-hate aslında. nefret eden de var. ben mi? ilk gruptanım, özellikle sarılı-grili olanına hastayım! pump değil bootie'leri daha başarılı.

Stil Direktoru dedi ki...

Kuzum Amsterdam'da United Nude var topuklarıyla bilinir pek seviyorum orayı malum trend 400 ila 600 avro arası fiyatlar düşün 8 9 defa Amsterdam'a gittim 1 defa indirime denk geldim o da tanesi 230 270 avro falan 2 adet kaptım ama bazen kızıyorum kendime ve biz bayanlara bok görsek alıyoruz .) aman neyse derin mevzular bunlar ölümlü dünya değil mi sefamız olsun .) Öperim canım

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ediiii! topuk konusunda aşmış tatlı bi marka:) ooh, pek iyi etmişsin! artık TRde de varmış ama sınırlıymış, senin buldukların gibi yoktur gerçi. Nişantaşı'ndaki Container'da. bana da alalıımm:)

Mrsgul dedi ki...

miumiu benim en favori markamdir zaten..

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

banurose, zevklisin:)

Unknown dedi ki...

Interesting shoes :)
xx
lilithfashion.blogspot.com

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

Lilith, love them all!