14 Eylül 2009 Pazartesi

zııııırrrrrrrr!!!!! trend alarmı!!!!!!


bir trend alarmı ile daha karşı karşıyayız sayın blogger'lar! yavaş yemek!
tık tık: http://slowfoodturkiye.blogspot.com/
tık tık: http://fikirsahibidamaklar.blogspot.com/

slow city trendi yayıladursun, siz gelin slow food akımına kapılın! tüm dünyanın ilgisini çeken slow food'un türkiye ağına takılın!

&life dergisindeki röportajla ve murat bozok'un muhteşem blogu ndaki okuyucu yorumlarıyla dikkatimi çeken defne, fast food'a karşılık slow food'u sunuyor.

kırmızıya karşı yeşili
kızarmış yiyeceklere karşı raw food'u
kırıntı'ya karşı saf restaurant'ı seçin.

4 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

amanın bakıyorum sedoşum hemen mucx

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

:)) bak bakalım, benden de mucx!

fashion in fashion dedi ki...

izlemye nasıl alıcaz bloğu aradım taradım ama =)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

bn izle butonunu kaldırdım, ve nerden izlemeye alınacağımı bilmiyorum:s izle gadget'ım olmamasına rağmen izlemeye alanlar oluyor, demek ki gadget olmasa da bir yerlerden izlenebiliyor bloglar. öğrenip blg vericem sana canım, sevgiler.