12 Şubat 2010 Cuma

sence saat kaç?



Yunanca'da hem 'saat' hem de 'bak!' anlamına gelen ora, tasarımcı Alexandros Stasinopoulos'un yaratıcı ellerinde sıra dışı bir saat konseptine adını veriyor.

mekanik saatlerin, tasarım ve teknolojinin ulaşabileceği noktaları gözler önüne sermek için uygun birer araç olduğu düşüncesinden yola çıkan Stasinopoulos, klasik kadran düzenini yerle bir eden bir saat tasarladı. Ora, birbiri üzerine oturarak saati, dakikayı ve günü gösteren, mezuraya benzer 3 ayrı bantı, yıldız şeklinde bir çerçevenin içine yerleştirmiş. geçtiğimiz yıllarda, tasrımlarıyla Red Dot ve iF gibi prestijli tasarım ödüllerine layık görülen Stasinopoulos'un zamana yeni bir boyut kazandıran saati için tıktık.

andmag

15 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Kuzucanım inanırmısın 5.dk vakit buldum da geldim :) Bu saati nerede gördüm anımsayamıyorum ama ne acaba diye düşünmüştüm bayıldım bebem güzel haftalar kuzu

Koray Caner dedi ki...

Bu çok güzel! bayıldım yahu!

Gerçi her seferinde "nasıl anlıyorduk bundan saatin kaç olduğunu?" diye düşündürür beni ama çok güzel!

Dominika dedi ki...

çok ilginç. hoşuma gitti.. :)

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

çok güzelmiş bayıldım :)

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

çok güzelmiş bayıldım :)

canDirekli dedi ki...

sedaaa :D oldu mu şimdi :D saatler harika çok beendim istiorum :D kuvvettle muhtemel alamıycam tabi :D herşey gibi :D ama alsak da pardon da ben bunu çözene kadar öss de derece yaparım bu snee :D

Sıla Yılmaz dedi ki...

Süperr.. bayıldımm.. ama Koray'ın dediği gibi her seferinde unutur insan saati nasıl söyüyorduk diye :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

edi'm, ben de çok sevdim! saatin kaç:) şu yunan yaratıcılığı takdire şayan!

biliyorsun, sevgililer günü için başka bir post hazırlayacaktım aslında. hatta sana da kök söktürmüştüm edi bu sayfayı nası kopyalıcam nası editliycem diye; sen yardımıma koşmuştun! konuyu yayınlamadım ama sana gene de çooookk teşekkür ederim, o kadar işinin arasında uğraştırdım! özellikle sole mates detayına bayılmıştım biliyorsun, net-a-porter'ın sevgililer günü - Louboutins editorial'ında.

ürünün özelliğini çağrıştıran reklam sloganı.. gerçekten de, tıpkı sneaker dehası lastik pabuç'un, indirimini 'sneaky sale' olarak haberdar ettiği gibi. çok şık bi fikir. sole mates - soul mates. süperetto! ama teknik sebeplerle o post'u giremedim; ben de bu post'u ekledim. muckkk!

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

koray, ben de ondan dedim ya sence saat kaç diye. bakış açısına göre falan değişebilitesi var sanki:) bayılmana sevindim!

dominika ve kristal küre; eğlenceli ve anlamlı tasarım değil mi? takar mıydınız?:)

can, yaklaşımını severim senin ben:) bi de, bırak yahu olsun, arada beğenip de alamamak da güzel, değil mi? arzu nesnesi olup olup sonra meta fetişizmi yaşıyoruz bi güzel, fena mı? biz olmasak tasarımcılar ne yapacak? gerçi Alexander McQueen'de gördük örneğini; acaba unique olmaktan da kaçmak lazım? :(

siu - sıla'm, sana ben kullanım kılavuzlusunu alırım. hah, bi de gojane kafes botlarına uysun, siyah-beyaz olanını tasarlatırım! köpeğin olsun;)

Stil Direktoru dedi ki...

Tatlım lafı mı olur, iki elim kanda olsa senin gibi güzel bir bayana koşmayacağımda kime koşacağım :) Ben tşk ederim asıl, duruşun ve çizginden ötürü.. Ayrıca da dostum olduğum için o güzel yüreciğini şevkatle okşadığımı hisset. Mucukos.

Sıla Yılmaz dedi ki...

Ay bana bişeyler oluyor.. zevkten dört köşe oldum galiba :)

abitmischievous dedi ki...

wow, i love the watch!!!

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

a bit mischievous, so do i!

siu'm sıla'm, yerim seni ben yerimm!

edi'm, eheh teveccühünüs efendim. her zaman bu güzel çizgide kalmayı umuyorum. seni de çok öpüyorum. senden böle cici sözler duymak çok gurur verici şekoş!

Stil Direktoru dedi ki...

Kumaşın sağlam eminim bu çizgide yükselerek büyüyeceğine balım mucx

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

benden de pek bi mucx yavru