Google+ Followers

Follow by Email

18 Şubat 2010 Perşembe

mor bir hikaye

ne yalan söyleyeyim, ilk tanıdığımda o kadar ısınmadığım bir markaydı.
belki zirkona karşı görsel bir alerjim olması sebebiyle, biraz da subjektif yaklaşmış olabilirim:)

ama artık web sitesi ve ürün çeşitliliği ile, en çok da PR çalışmalarındaki hassasiyetleri ile Mor Takı'nın son derece profesyonel olduğunu görüyorum. basında, bloglarda adeta bir word of mouth (kulaktan kulağa reklam) örneği oluşturdular. ama benim asıl noktam şu: marka tanınırlıkları arttıkça şımarmadılar, aksine başarıyı resmen karşıladılar ellerini açıp! ilk günden beri artan bir ivme ile tasarımlarının kalitesinin, farkının farkedildiğini düşünüyorum.

bakar mısınız şu yüzüklerin güzelliğine?

işte mor takıların gizemli, hayalperest dünyasından oluşturduğum 'benim hikayem'















EDIT: kişiye özel koleksiyon tasarlama adımı atarak gönülleri bir kez daha fetheden Mortakı'nın son şahanesi: