14 Kasım 2009 Cumartesi

prada book


prada'nın web sitesinde bakın ne var!
prada book!
kitapta moda ve iletişime, mükemmeliyet ve teknolojiye, mimariye ve sanata atıfta bulunulmuş. muccia prada ve patrizio bertelli'ye göre, işte tam da bu araçlar amaçlaşarak Prada'yı yaratıyor. fikir ve inovasyonlar lüks, moda ve stil kavramları ile tekrar gözden geçirilerek ayakkabılarımızın, çantalarımızın ortaya çıkmasında amaç oluyor. Prada malumumuz olan modern ve yaratıcı conceptini, titiz gözlem yeteneğine ve merak duygusuna borçlu. modasız, kuralsız, 'neredeyse doğal' dedikleri moda anlayışını destekleyen marka, Prada Book ile sadece mağazalarda ve showroom'larda değil, algımızın da ötesinde bulunmayı hedefliyor.
kitabın giriş bölümünde yazılanlar her ne kadar özgün olmayı gütse de, bir önceki postumda bahsettiğim burberry'nin the art of trench websitesine ne kadar benziyor, hatta aynısı dedirten görsel bir hataya düşülmüş.
Prada, bu ikilemin neresindesin kuzum?
buyrun prada book
buyrun burberry - the art of trench