Google+ Followers

Follow by Email

30 Ekim 2009 Cuma

ayşe'den de mim geldiiiii


photobucket by inhalethesaky

tatlı anne adayı, taptaze blogger ayşe'den bana güzel bir mim geldi. ama ben geç cevap verebildim. ayşe'ye kendimi affettirmek için uzun ve detaylı yazdım:))
gelelim cevaplara..

-Dolabını açtığında hangi renkler diğerlerinden daha fazla?
Siyah!

-Alışverişe gittiğinde hangi mağazaya uğramasan olmaz?
topshop, mango, bershka, beymen, zara, accessorize, m.a.c., mudo.
istanbul'daki rutin olmazsa olmazlarım. izmir'de bir topshop ve m.a.c. olmadığından bu liste izmir'de aynı olamıyor..

-Kendini en rahat hissettiğin giyim tarzı?
koyu renk, bootcut ve düşük bel bir jean, biraz oversize ve mümkünse düşük omuz bir tunik veya t-shirt, topuklu kafes ankle boot, oversize clutch.

alın size hem spor-şık, hem de eklektik şekilde üzerinde değişiklikler yapabileceğiniz, kullanışlı bir kombin. ankle boot, ayaktaki ağırlığı sadece topukta toplamadığı, dengelediği için gün boyu rahat olucaktır. oversize t-shirt, hem bol hem de trendy ve uğraşılmamış bir şıklık görüntüsü kazandıracaktır. yemek yedik-amanın karnım çıktı derdi de yok:)

şakalı veya şapkasız, yelek var ya da yok, takılı ve takısız, taçlı, saç bantlı, fönlü, topuzlu.. her şekilde her yerde giyilebilir. istersem fiyonklarla, cameo'larla şirinleştirebilirim, istersem siyah ojeyle veya zımbalarla en sevdiğim trend olan glam-rock-seksenler havasına sokabilirim:) ayrıca, gündüz işe giderken de giyebilirim, haftasonu arkadaşlarımla kahve içerken de, alışverişe giderken de, eşimle dışarda buluşup akşam hiç eve uğramadan bir yerlere gidilecekse de:))

-Günlük makyajında kullandıkların?
siyah göz kalemi,
renkli nemlendirici veya bronz mineral allık,
kaş kalemi

-Kesinlikle seksi diyebileceğin şey?
gülmek
eyeliner ve mascara
bronz ve pürüzsüz bir ten (turuncu değil!)
bakımlı ama dağınık saç
LBD - küçük siyah elbise
büyük, kemik, siyah gözlükler

-Asla giymem dediğin bir kıyafet?
tulum.

-Fiyatları gereği erişilmesi zor yabancı markalardan en beğendiklerin?
marc jacobs, maison martin margiela, lanvin.

-En fazla yatırım yaptığın sektör (eğitim, kozmetik, giyim, teknoloji vs.)?
para harcamakla aynı anlamda kullandığımız bir yatırım ise bu bahsedilen, giyim.

-Kitap - film - spor.. hangisini diğerlerinden daha çok yapıyorsun?
eşimle dvd keyfine diğer iki kategori erişemez:)

ben bu mim'i kime mi yolluyorum.. blogunu yeni keşfettiğim, kombinlerini çok beğendiğim style by T'ye!:))

25 Ekim 2009 Pazar

mim gelmiş hoş gelmiş!


öncelikle bana canımcım diyen siu 'cuk,
mim için sana teşekkür etmeyi bir borç bilirim:))
işte cevaplar!

1. En çok sevdiğiniz 3 çiçek ismi?

1 gelin çiçeği:)
2 lisyantus
3 lilyum

2. Gerçekleşmesini istediğiniz 3 hayaliniz?

1 eşimle sonsuza dek aşık ve huzurlu kalmak, mutluluğun resmi gibi
2 kendime ve çevreme faydalı bir işkadını olmak
3 anadolu ve dünya turuna çıkmak

3. En sevdiğiniz ve en sevmediğiniz 3 huyunuz?

sevdiklerim:
1 kişisel gelişime inanırım
2 içimde bir pollyanna var
3 inanırım ve başarırım

sevmediklerim:
1 huzurumu, ağız tadımı kaçıranlara zamanında kendimi ifade etmekte o kadar yoruldum ki, tiroid hastası oldum!!!!!! (artık iyiyim:)
2 hızlı düşünüyorum, konuşurken karşımdaki beni anlamıyor bazen
3 hayat felsefem bazen değişebiliyor. salak - evrimsiz - önyargılı - eğitimsiz - görgüsüz vs. insanların karmasına karışmamak, dünyanın ve evrenin bir dengesi olduğuna inanmak mı? yoksa mükemmeliyetçi seda mı, her yere ulaşıp, her insana, her şeye, her yere artı değer sağlamak mı?

4. Gıcık olduğunuz 3 hareket?

1 önyargı - indirgemecilik - etiketleme - hemen hüküm giydirme süreci
2 haksızlık
3 birbirini kurtlayan kadınlar

5. Bu benim bu güne kadar olan en kara günümdü, dünya başıma yıkıldı ve bir daha ayağa kalkamam diye düşündügünüz olay?

bu listeye yakıştırmak, hayat çeteleme dahil etmek istemediğim bir soru.
ayağa kalkamam diye düşündürmedi beni hiçbir şey henüz, o nedenle cevapsız kalsın bu soru sonsuza dek:)

bunu hello kitty duygu 'ya yolluyorummmm:) hassas, canayakın, bakımlı, şirin ve zevkli bir blogger olarak neler yazacak acaba?:)

23 Ekim 2009 Cuma

hiiiiiiiiiçbirini beğenmedim!




hiiiiiiiiiçbiri güzel ya da eğlenceli gelmedi gözüme.
hele zebralı olanın siyah fermuarı, ne kadar kötü bir görüntü!
bana mı bir şeyler oluyor jimmy choo'ya mı?

12 Ekim 2009 Pazartesi

alexa chung!!



hiç bir şey yazmadan bile yayınlayabilirim aslında:)
sıradan bir şeyi bile eklektik parçalarla değiştiriyor, bir de kendine yakıştırıyor, zaten fizik yapısına uygun olanı bulup giyiyor.
çok sevdiğim bir şey daha: az makyajla güzel ve doğal görünebiliyor!
sanki, bu kızda gerçek bir sanatçı ruhu var..

www

3 Ekim 2009 Cumartesi

who what wear iphone application


satır aralarında duran, kör gözün parmağına sokmayan şeyleri bulmayı, görmeyi seven bendenizden inciler serisi devam ediyor:)

daha önce bu yazımda demiştim, net-a-porter'ı neden çok sevdiğimi.
who what wear da geri kalmamış, belki bundan, belki de moda şovlarında blogger'ların front row'a oturtulmasından esinlenmiş olmalı ki, o da trende ayak uydurmuş. moda ve lifestye, gene teknolojiyle kanka olmuş.
teknoloji ve modanın buluşması için tıklayın.