Google+ Followers

Follow by Email

12 Ekim 2009 Pazartesi

alexa chung!!



hiç bir şey yazmadan bile yayınlayabilirim aslında:)
sıradan bir şeyi bile eklektik parçalarla değiştiriyor, bir de kendine yakıştırıyor, zaten fizik yapısına uygun olanı bulup giyiyor.
çok sevdiğim bir şey daha: az makyajla güzel ve doğal görünebiliyor!
sanki, bu kızda gerçek bir sanatçı ruhu var..

www

6 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

SEDOŞ kızım süpersin sen ya yeminlen okurken aa evet, tabii ya, evet evet moduna girdim. Gece gece gülümsettin beni helal sana :) Bu arada aynen öyle tarzını yaratan insan diyebiliriz yani!

seda dedi ki...

gece gece gülümsettiysem ne mutlu, hihi, sevindim şeker:))

Siu dedi ki...

less is more :)
bülent ersoy gibi takıp takıştırmak kolay :)

seda dedi ki...

aynen. ne bulursa takıyor hatun:)

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

bu kızın cok farklı bi havası var ;)

seda dedi ki...

evet, zayıf olup da böyle beğendiğim hatun sayısı azdır:)