21 Kasım 2009 Cumartesi
Kurumsallaşma!
Jet-Set tatil adası Mykonos'un en popüler oteli olan, havalı müşteri kitlesini Ünlü Japon restoranı Nobu'yla birlikte kendine daha da bağlayan Belvedere, bir süredir renovasyonda. bu yıl tamamlanan renovasyon sürecine otel çalışanlarının üniformaları da dahil edilmiş. Üniformalar, Gucci ve Prada'nın erkek koleksiyonlarındaki izlerinden tanıyacağımız Neil Barrett'a emanet edilmiş. tasarımların sade ve maskülen tarzı, gerek konumu gerek sunduğu lüksle farkını ortaya koyan Belvedere'e artı bir değer katmış. Zaten bilindiği gibi otel, mimarisi yapısı ve çizgisiyle de adından sıkça söz ettiriyor.
tam da 'kurumsallaşma budur' dedirtir cinsten değil mi?
görsel: mensrag
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
9 yorum:
tam anlamıyla renovasyon olmuş :)
kurumsallaşma tabi ki bu değildir.
saint, kurumsallaşma en basitinden her türlü etkileşim ve iletişimde, belirli kuralların hakim olmasıdır.
yani bir işletmenin, faaliyetlerini kişilerin varlığına bağımlı olmadan sürdürebilmesini ve geliştirebilmesini sağlayan bir yapı oluşturmasıdır. gerek limited şirketlerde - aile şirketlerinde, gerekse markalarda kurumsallaşma, süreklilik sağlanma amacı gütmelidir.
belvedere ve neil barrett örneğinde olduğu gibi; kurumsallaşma, işletmenin tüm stratejik kararlarına ve faaliyetlerine yön veren vizyon, ana amacı ve üstlendiği ana görevini tanımlayan misyon, faaliyetlerini yürütürken uyacağını beyan ettiği kavramları içeren ilke ve değerler, faaliyetini yürütürken izlediği yol ve yöntemleri yansıtan politikalar ve hedeflerine ulaşmak için sürdüreceği uygulamalar açısından belirli bir niteliğe ve kimliğe sahip olmasıdır.
siu'm aynen canım. eski iş arkadaşlarımdan bir ekip de gitti kaldı belvedere'de ama ben göremedim. annem-kardeşim-ben santorini-mykonos yaptık gerçi ama mykonos'ta yeterince duramamıştık. ben de kocişle giderim:))
Bu arada çok alakasız ama istek parçanda gözüm var! :)
siu'can, verdim gitti:) eugena kim son 2-3 sezondur favorim!
ben de üniformaların tarzı kurumsallaşma demek değildir demek istemiştim. ama anladığım kadarıyla siz benden daha fazla kafa yormuşsunuz konuya. o yüzden benim yorumum biraz gereksiz olmuş açıkçası.
rica ederim, yorumunuz için teşekkürler.
:)) evet, kurumsallaşma konusunda bilgi ve ilgi sahibi olmaya çalışıyorum diyelim.
Valla artık kavramlarda, markarlarda iç içe geçti, bazen firmaların kurumsallaşma adına ortaya çıkardıkları beğenirken bazen de bu ne alaka ya dediğimiz durumlar oluyor. Mühim olan ruhlarımız kurumsallaşmasın bebem :) Reklama gerek olmadan, olduğumuz gibi varolalım.
evet kesinlikle. bazı işbirlikleri ya da bazı logolar, renkler, içinde bulundukları proje olsun bazen düşündürücü olabiliyor..
derim o zaman; hepimize reklamsız ama boool PR'lı ve başarılı günler:)))
Yorum Gönder