6 Kasım 2009 Cuma

Mimoloji:)


Mimoloji terimini, bana bu Mim'i yollayan Can'dan çalarak başlıyorum. başlıyorum da, 1. maddeyi de direk kopyalayabilirmişim aslında:))

en sevdiğim kokular:

1-Kendi kokum;
biliyorum çok narsist bi yaklaşım oldu bu, kendi kokuma bayılıyorum...

2-eşimin kokusu.

3-Annemin kokusu, babamın, kardeşimin kokusu

4-Lancome Hypnose Homme:)

5-Calvin Klein Euphoria Femme

6-Yağmur sonrası toprak kokusunu herkes yazmış, ama ben de yazıcam. o kokuyu duyunca şükrediyorum yaşadığıma, aldığım her nefese.

7-anneanne evi kokusu (var öle bişi, gerçekten!)

8-Eşimin sabah sabah benden gizli kalkıp gidip sürpriz yapmak için aldığı poğaça, ekmek ve gevreğin kokusu.

9-Havuz kokusu (klor kokusu değil ama, klorlu havuz kokusu:)

10- ruj kokusuuuu!!!

kokulu kokulu sizleri de öperek mim'i elmoş'a yolluyoruumm!!

10 yorum:

KokoSh dedi ki...

hihihi çok hoşuma gitti bu mim:)

canDirekli dedi ki...

aaaah!! bu filmin afişi niyebenim aklıma gelmedi :)

mimolojiyi benle andığın için teşekkür ederim :) ve kendi kokusunu seven herkesi seviyorum! :)

süper olmuş :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

cdm, sana da gelsin mim o zaman:)
olur mu, olur!
can, afişi afişe ettim:)
cidden çok anlamlı bi filmdi!
rica ederim, ben de mini mini mim için teşekkür ederim. kendi kokumu çoook seviyorum aynen, sefam olsun!
x

Elmoş dedi ki...

Eyvah, ben bu işlerden anlamam. Tarçın kokusu diye buraya özet yazsam olmaz mı hocam? Sınavda çıkacak mı? İmza: Arka sıralardan bir kayıtsız öğrenci

Sıla Yılmaz dedi ki...

Calvin Klein Euphoria Femme
beni benden aldın :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Stil Direktoru dedi ki...

Film kitaptan daha kötüydü kitabı önce okuyunca hep bu modda kalıyorum bebemm

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

siu'm, pek yaraşır da bana öhöm:)
cidden dehşetengiz güzellikte bir koku!

edi'm, hep böyle oluyor değil mi? fenomen hep fenomen olarak kalsa..

Unknown dedi ki...

ruj kokusunu hiç kocanın teninde duymayı hayal ettin mi? Bence etmelisin!:) Ruj nasıl kadınsı bir objeyken; bir erkeğin teninde erkekliğin kitabını yazdırabiliyor. Dior Homme... Satıcıya ruj kokan parfümü olarak da sorabilirsin..
Ha bir de unutmadan herkesin teninde her koku farklı kokar hatta bir de sevdiğinin tenindeki vazgeçilmezin olabilir!:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

bu hangi duygu, demin teldeki mi:)?
e yani, beni tanıyan bir duygu
(bu cümle çift anlamlıydı)

deneyeceğim malum:) hi ha hooo!

ve evet, kadınsılıkla erkeksilik arasında bazen unisex bazen de tezat geçişler olması çok güzel!

ve evet, annemde durmayan parfüm, sen ne sıksan çok yakışıyor diyerek bana sıkınca bende muhteşem durabiliyor:)