Google+ Followers

Follow by Email

14 Kasım 2009 Cumartesi

prada book


prada'nın web sitesinde bakın ne var!
prada book!
kitapta moda ve iletişime, mükemmeliyet ve teknolojiye, mimariye ve sanata atıfta bulunulmuş. muccia prada ve patrizio bertelli'ye göre, işte tam da bu araçlar amaçlaşarak Prada'yı yaratıyor. fikir ve inovasyonlar lüks, moda ve stil kavramları ile tekrar gözden geçirilerek ayakkabılarımızın, çantalarımızın ortaya çıkmasında amaç oluyor. Prada malumumuz olan modern ve yaratıcı conceptini, titiz gözlem yeteneğine ve merak duygusuna borçlu. modasız, kuralsız, 'neredeyse doğal' dedikleri moda anlayışını destekleyen marka, Prada Book ile sadece mağazalarda ve showroom'larda değil, algımızın da ötesinde bulunmayı hedefliyor.
kitabın giriş bölümünde yazılanlar her ne kadar özgün olmayı gütse de, bir önceki postumda bahsettiğim burberry'nin the art of trench websitesine ne kadar benziyor, hatta aynısı dedirten görsel bir hataya düşülmüş.
Prada, bu ikilemin neresindesin kuzum?
buyrun prada book
buyrun burberry - the art of trench

11 yorum:

canDirekli dedi ki...

sevdim!

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

vay güzel detayı yakalamışsın kız sen bu konuda bir iş yapsan bence cicim

seda dedi ki...

can, ben de sevdim prada book'u da, art of trench'i de:)

edi'm, ben 2 seneye yakın kaliteli yaşam tarzı danışmanlığı yaptım demiştim ya, işte en çok detaycılık ve gözlemciliğim sayesinde:)
artık bireysel olarak devam ediyorum trend ve detay avcılığına..
güzel sözlerin ve takdirin için çook teşekkür ederim! öpüldün bebem

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ya işte budur eğitimin bloggerlara katkısı hehe :) Şaka bir yana detayları işe yarayacak açıdan kaçırmayan insanlar hayatın tadına ve kalitesine vararak yaşıyor ahanda ispatı :)

Siu dedi ki...

hakikaten prada böyle bir hataya nasıl düşer??

ayrıca ben daha bugün dedim sana dimi başka bir iş yapmalısın diye :)

seda dedi ki...

edi'm, eğitim şart!:P babada da var annede de var detaycılık, huyum kurusun:P güzel sözlerinle mesud oldum!:)

siu'm, prada nası böle bişi yaptı, cidden ilginç.. tel.de de dedim ya; high lifestyle management yaptık da noldu:) eve geldiğimde sanki tüm şirketin yükü benimmiş gibi baş ağrıları, uyuyakalmalar! ben böle bi süre daha bireysel olıyım boşver! ama söylediğin şey de hep aklımın ve yüreğimin bi köşesinde:))

Siu dedi ki...

Sende benim hep aklımın ve yüreğimin bir köşesindesin :)

Ozge Sipahioğlu dedi ki...

tasarıım süüper ama kopya olayı cıdden kotu olmus:)

seda dedi ki...

siu, çok sevindirik olduğumu sölemekten başka bişi yapmıyorum. (hele bi haftaya buluşalım:)

özge, mimarın gözüyle de aynı hata kör gözün parmağına di mi:)

Umut dedi ki...

Yapılan herşey AdanZye birbirlerinin benzeri,kopyası ve klasikleşmiş tarzlardan üst bir seviyeye çıkmama prensibi sanırım bu olsa gerek.Benzer şeyler evet,ama marka kombinasyonlarında değerlendirildiğinde tamamen farklı...
love it or hate it:PRADA and BURBERRY

seda dedi ki...

love to hate diil..
n'aparlarsa yapsınlar ikisini de love:)

tabi ki marka kombinasyonlarında değerlendirildiğinde farklı, hem ikisi de farklı tarzda markalar. ama ben kararlılıkla tekrar ediyorum: alıntı ya da esinlenme olmasa da etkileşim var en azından. ikisi de sokağa iniyor kısaca:)