Google+ Followers

Follow by Email

5 Aralık 2009 Cumartesi

yılbaşı ağacına adak astım!



sevimli amcamız alber elbaz, LANVIN'in 120. yılı şerefine Fransız La Poste için eğlenceli posta pulları tasarlamış!



sınırlı koleksiyonda; tüüüüm modaseverlerin 'ordaaa, bir yol var uzaaaktaa' dediğimiz butik Collette'te satılmak üzere defterler ve kalemler de var.

alın size yılbaşı hediyesi için bi fikir!
ayrıca, çapkın pul koleksiyonerlerine duyurulur:P
Önümüzdeki günlerde online olarak LANVIN'de.


kaynak

11 yorum:

Koray Caner dedi ki...

Çok güzelmiş ya.

Ama defter kalemi daha çok merak ettim :)

pembe fiyonk dedi ki...

posta pullarına önem verilmesine bayılıyorum.bence güzel anı:)

seda dedi ki...

koray, defterle kalemi yeni yıl ajandası gibi kullanmayı istedim ben de bi an. pullar böyleyse diğer ciciler kimbilir nasıldır:)

pembe fiyonk, aynen! vintage-retro falan hak getire, nostalji bu işte:)

canDirekli dedi ki...

gulp, ne desen gulp :)

sevimli :)

Ully / Style Tricks dedi ki...

Çok güzellermiş!

Siu dedi ki...

Bir duvarımı bunlarla kaplamak istedim çok cici!

seda dedi ki...

can, gulp deme, sözüm var sana zaten, aklıma geliyo:)) ama bunlar cidden gulp!!

ully, ben de sevdim, keşke çoooooook pahalı olduğu ihtimali olmasa:)

siu, orjinal fikir, süperrsin, alalım sana bunlardan bol bol!

Siu dedi ki...

ev taksidi gibi para yatırim dimi bir duvara :)

seda dedi ki...

siu, sefan olsunn:))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

BAYILDIM SEVGİMİ ANLA DİYE KOCAMAN YAZDIM

seda dedi ki...

oooyyy süpersin!!