2 Ekim 2010 Cumartesi

retroyum retrosun retroyuz



Revamp Productions, 'klasik otomobillere ve onları kullanan muhteşem kadınlara ithaf ettik' dedikleri çantalarla kalbimi fethetti!



El yapımı fantastik çantalar, 50'li yılların Amerikan arabalarını moda dünyasına taşımış. Rockabilly akımından etkilenen çantaların çok benzerini inanmazsınız ama seneler önce Quisksilver yapmıştı.

Mad Men etkisinin giyim, sanat, tasarım ve yaşam tarzımıza fazlaca yansıdığı bu sezonda bu retro etkisi kaçınılmaz. Markanın diğer Pin-Up cicileri için tıktık!

15 yorum:

Adsız dedi ki...

wuhuu bayıldım maviye..o renk klasik arabalara da bayılırın!!!

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

evet jasminny, muhteşem görünüyor! kırmızı ruj ve pin-up, puantiyeli bi kombinle düşünemiyorum bile, yerim!

Adsız dedi ki...

kırmızı ruj olmasın bende,bana yakışmaz:) ama çanta çok tatlıığğ

Blush dedi ki...

Mavi çantaya bayıldım insanın aklına bir yığın film karesi getiren cinsten

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

jasminny, tamam ruju ben sürerimm:)) büyük bi zevkle!

Blush, Grease'ten çıkmış gibi değil mi?

Stil Direktoru dedi ki...

Ya deli oluyorum şu ürünlere hele Paris cennet bebeğim hepsi bizim olsun!

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

edi aynen hepsi bizim olsunnn!

Adsız dedi ki...

bayıldım bayıldım bu çantalara, şimdi erkeklerin klasik araba merakını anlayabiliyorum :))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

sJ, bazı şeyler klasik olarak kalıyor değil mi:)

Stil Direktoru dedi ki...

Valla concon bu ara gözüm sadece sağlıktan yana boşverdim cicileri :(

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

edi, sana e-posta yolladım hemen cevap yazz:) merakta bıraktın, kötü bişi yok ya? en önemlisi sağlık, ciciler varsın sonradan gelsin..

Sıla Yılmaz dedi ki...

OMG, Atla arkama gidelim bebek! :))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

sılooşş, come on barbie let's go party!:)

francesca mckennitt dedi ki...

Mavisi harikaymış cidden

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

francesca mckennitt, hepimize birer tane pls!:))