7 Ocak 2011 Cuma

bu havada anca bu kadar olur bebeğim..

9 yorum:

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

kışın giyin süslen püslen sonra mantonun içinde kalsın kimse göremesin :(

didinstyle dedi ki...

hakkaten dediğin gibi seda anca bu kadar olabiliyo=)

rebeltakipte dedi ki...

ben kışı hiç sevmiyorum ,bu sebepten :(

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

..trend Pınar'ı.., evet. haybeye gidiyor güzellik:)

didinstyle, yani tamam yün ve örgü bu sene inanılmaz moda, ya da ne biliyim parka, faux fur, camel kaşmir palto.. ama onları bile fashionble bir kombinle giymek lazım:)

rebeltakipte, ben de üşüyünce sinirli falan oluyorum yaa! nisan-ekim arası mutluyum ben en çok:)

!'**rengarengo**'! dedi ki...

kışın lahana gibi dolaşmaktan nefret edenlerdenim bende...

mine dedi ki...

var mı bahar gibisi giy tişörtünü çek pantolon ya da taytını hooop : ) kışın aman üşüyeceğim aman hastalanacağım diye üst üste giymekten yoruluyorum : )

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

dennis, tahta göğüslü ve çoook zayıf olmak istiyorum bazen, kat kat giyinip hala stylish görünebilmek için! buyur burdan yak:)

mine, en iyisi bahar:) al yanına bir hırka ya da yelek, git istediğin yere!

Guz dedi ki...

ne guldum ya :) ici pacoz disi prenses :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

kim o?:))