1 Mart 2011 Salı

6 yorum:

Unknown dedi ki...

bloglarımıza dokunmasınlar :(

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

resmen sinirlerim bozuldu dün akşamdan beri. millet neyin var diyince vericek cevap bulamıyorum!

Unknown dedi ki...

açılmıyo ,ulaşılamıyo falan yalan sistemde arıza vardır derken altından bu çıktı neyi patlaşamıyolar bizimle bıraksınlar hadi ben 2-3 aylığım yıllardır yazanlar emekleri paylaşımları günleri günceleri günlükleri yazık ama ya :'(

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

kesinlikle, blog işi emek işidir.

reklam almak için her haberi kopyalanıp yapıştıran emek hırsızlığı haricindeki tüm bloglar, emekle hazırlanıyor.

PD dedi ki...

sedam ben daha yeni gelmiştim ya:( nasıl bir hayal kırıklığı anlatamam.

Stil Direktoru dedi ki...

Kuzu mail sonrası geldim ben de hala açıksın