5 Nisan 2012 Perşembe

Benefit'in 'benefit'i



Gördüğüm en eğlenceli güzellik ürünleri, incecik yapıları ve profesyonel dokunuşlar, esprili sloganlarla dolu rengarenk ambalajlar! Benefit'ten bahsediyorum. High Beam ile başlayan Benefit maceramda makyaj çantama - ve tabii ki makyaj rutinime - çok güzel hint'ler, cici mi cici ürünler ekledim. Son hedefim Sun Beam, alın, aldırın, yaz geliyor!

Bu arada biz 'bene-severler' için yeni 'aktivite - glam' de başlıyor.
Yalnızca 4 gün sürecek Aktivite-Glam'e katılım için tek yapman gereken;
4 gün boyunca Benefit Turkey Facebook sayfasında paylaşılacak olan cümleleri takip ederek not almak ve 9 Nisan günü saat 12:00'ye kadar bu 4 cümleyi facebooktr@benefitcosmetics.com adresine mail olarak göndermek.
Unutma! Her cümle, gece saatler 00:00'i gösterdiğinde kendini imha edecek. Bu yüzden sen de not aldığın cümleleri paylaşmamalısın.

Sonra gelsin bene-Hediyeler!

2 yorum:

Nesli YILDIRIM dedi ki...

cok eskiden benefitin sivi alligini kullanmistim,dogal ve fresh bir goruntusu vardi...postunu okuyunca simdi aklima geldi:)

www.nesliyildirim.com

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

Nesli Yıldırım, sıvı allıktan nefret ettim senelerce ama ben de benefit sayesinde sevdim:)