9 Mayıs 2009 Cumartesi

papucci - çok cici:)



papucci'den hep hazır ayakkabı almıştım, hiç ayakkabı yaptırma fırsatım olmamıştı. düğünüm için bakmadığım model de kalmamıştı, ama benim için en önemli nokta düğün ayakkabımın rahat bir model olmasıydı.

harvey nichols, beymen, vakko, vakkorama, ece sükan vintage, bssd, retry..
tüm aramalarıma rağmen rahat bir model bulamadım. topağacı'na yolum düştüğünde, neden papucci'ye girmiyoruz diyerek yanımdakileri içeriye sürükledim. sanki ayakkabılar beni çağırdı:) papucci'nin ününü sadece pınar altuğ röportajlarında reklamını yapmasına değil, aynı zamanda kalitesine borçlu olduğunu da böylece öğrenmiş oldum.

ve yukarıda görmüş olduğunuz meşhur stuart weizmann ayakkabılardan yaptırmaya karar verdim. tabanı ve topuğu da dore yapıldı tabi:) ve ekru gelinliğimle muhteşem durdu provada!

en şık modelleri yurtdışından özel getirttikleri taban, platform gibi malzemelerle birleştirip harika işler çıkaran papucci'ye göz atmanın tam zamanı, aklınızda bulunsun.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

süpersin bende en kısa zamanda uğricam :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

shoe tek'i bizlere duyurdun, papucci de benim boynumun borcu olsun di mi:)

adımı verirsen nakitte kolaylık sağlıyorlar bu arada, annesiyle gelmiş seda hanım, hatta annesinin ayakkabısını izmire yollamıştınız, hatta sevgilisi de ona ordan hediye ayakkabı almıştı falan diye hatırlatabilirsin:)